.

.

lördag 20 april 2019

Påskäggs jakt

Varje år när jag sitter och ska fylla alla äggen så undrar jag varför jag hittade på det här men när jag ser barnen springa runt och leta så är det värt det.
I år fick Nelli leta tillsammans med Robin och Leo, förra året var hon så liten så då la jag bara ut några ägg på undervåningen som hon fick leta efter. Men i år var hon med och letade överallt, alla Nellis ägg var rosa eftersom hon inte kan läsa.
Efter att dom hade hittat alla äggen ville Nelli ge ett ägg till Tuffs så vi tog ett ägg och la i lite hund godis och så gömde Nelli det. Det var jätte roligt Tuffs hittade det på en gång men jagade det och krafsade tills han fick upp det.










 











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)