.

.

onsdag 24 april 2019

Efter jobbet

Robin frågade om vi kunde gå på fotbollen men jag jobbar till kl18 så vi bestämde att Micke kunde åka med Robin och Leo. Tanken var att han skulle hämta Nelli på dagis och lämna henne hos mormor och morfar när dom skulle åka men så behövde han jobba över så morfar gick och hämtade henne på dagis och sen kom dom och hämtade mig på jobbet.

Jag känner mig så taskig när dom hämtar mig. Nelli tycker att det är så kul att leka på skolgården och eg skulle jag kunna leka med henne i timmar men när jag har jobbat så är jag så fysiskt och psykiskt trött och jag vill bara åka hem och vila hjärnan en stund.
Varje gång vi kommer hem får jag dåligt samvete över att jag tjatade på henne att vi skulle åka hem.

Ikväll hade Nelli ätit middag hos mormor och morfar, skönt tyckte jag för då slapp jag göra middag. Men..... så fort vi kom hem frågade Nelli vad vi skulle äta till middag och jag svarade att hon hade ätit middag hos mormor och morfar då säger hon, Nej det var min andra lunch.
Så jag gick in och lagade middag till mig och Nelli.











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)