.

.

onsdag 19 juni 2019

Midsommarfirande

Idag när vi kom till dagis idag höll dom på att dansa kring midsommarstången så det var tur att vi kom när vi kom.
Jag och Leo stannade och tittade på när dom dansade, Nelli såg så osäker ut. Jag frågade om hon tyckte att det var kul och hon sa att hon var lite blyg för att det var första gången.
Sen gick jag och Leo hem och jag städade sovrummet. HEEELA dan.
Vid tre gav jag upp och kollade klart på filmen med Robin, sen gick jag och Leo och hämtade Nelli för Leo hade lovat att följa med, men medans jag gick in och tömde Nellis hylla införsommaren så blev dom osams såklart. Först var Nelli arg och stampade iväg hem men så fick jag henne glad igen men då surade Leo istället för att Nelli hade förstört allt det roliga i att hämta henne.
Sen åt vi middag och så följde jag med Robin ner till Sjöängen där han skulle spela brännboll med handbollslaget.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)