.

.

söndag 30 juni 2019

Badstranden

Idag blev det så fint väderså jag och Nelli gick ner till stranden en stund.
Det var jätte lustigt, precis när jag lägger ut filten så säger Nelli, dom är också här, och jag frågar vem hon menar. Dom säger hon och pekar på Marcella och Mio som sitter lite längre bort så vi gick och satte oss hos dom.
Nelli var lite likadan idag som hon var i går i parken, att jag inte fick prata med Marcella, utan varje gång vi började prata om något så avbröt hon och ville bada, fika, läsa osv. Jätte trist tycker jag för det är kul att prata med Marcella och vi kan prata om precis allt som mat gardiner blommor barn osv.

Precis när vi hade satt oss så kom glassbåten, jag köpte en choklad glass och Nelli en strut med jordgubbs is glass men hon gillade inte alls den så hon fick smaka min och den gillade hon så jag gick och köpte en ny till mig.

Nelli var lite blyg för Mio idag också och sen kom en kompis från hans dagis så då lekte han med henne. På slutet var Nelli med dom lite grann och lekt men jag stod bredvid i vattnet hela tiden.




Tröttis




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)