.

.

tisdag 2 juli 2019

Farsta

I dag åkte vi till Farsta.
Först tänkte jag åka dit med Nelli för jag behövde åka dit och lämna tillbaka shortsen som jag köpte till Leos skolavslutning, och så ville jag köpa fotbollskrocket, cyckelbyxor till Nelli, och shorts till mig.
Men medans jag gick ut med Tuffs så ångrade jag mig, och kände inte alls för att åka och handla, jag hatar att åka och handla. Men när jag kom hem var leo vaken och på klädd och hojtade nu åker vi till farsta.
Jag försökte säga att jag hade ångrat mig men han blev skit sur, sen ringde mamma och hon föreslog att morfar kunde köra oss så det skulle gå fortare men då började Nelli står gråta för hon ville bara åka buss.
Ibland är det ett under att man inte blir galen.
Men vi kom på bussen och mormor följde med till farsta.
Men … 
Jag lämnade tillbaka alla shortsen så det vart ju vettigt men jag vill köpa ett par shorts på gina tricot, (dom var slut) jag ville titta på ett par shorts på HM (när vi kom dit hade både Nelli och Leo lessnat och ville åka hem) jag skulle köpa cykelbyxor till Nelli på HM (men det struntade vi också i och åkte hem) och fotbollskrocketen var slut.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)