.

.

måndag 22 juli 2019

Hemma

Idag har vi varit hemma hela dagen och bara städat undan dammsugit, jag har fixat mina naglar och handlat.
Jag frågade killarna om förslag på middag och Robin ville ha potatismos och fiskpinnar och det lät snabbt och enkelt så det blev det.
Så då fick Leo välja vart vi skulle sitta och äta, han valde ute, det gör han jämt för han gillar våra nya utemöbler så mycket. Men jag frågade om vi inte kunde sitta inne och se på nån serie som han gillar ist för det var sjukt varmt på altanen. 
Efter maten frågade Nelli om hon fick välja vad vi skulle göra efter maten eftersom Robin fick välja mat och Leo tv program så då sa jag att hon fick det. Så då ville hon gå ner på fotbollsplanen och spela fotboll. 
Men det blev lite så där, Leo betedde sig jätte konstigt, jag vet inte alls varför.
Han liksom tar över hela aktiviteten och det ska vara på hans vis och i det här fallet gick det inte
Leo ville att han och Robin skulle köra fotboll med varann
eftersom vi skulle spela med Nelli. Hen tjata gnällde klagade och sen blev han bara dum mot alla och tillslut fick jag säga åt honom att gå upp igen men då var det ändå förstört för klockan var nånstans kring 20.30 så Nelli behövde gå in och lägga sig.








vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)