.

.

torsdag 4 juli 2019

Endgame

Idag har vi varit på bio och sett Avengers endgame.
Jag hade lovat killarna att viskulle gå på bio och se den men först var leo tvungen att se Infinitywars.
Den här veckan är det dåligt väder så då passade vi på.
Vi gick på filmstaden Sergel, (vi brukar gå i Heron city för jag och Leo gillar när saker är samma så man slipper undra vart saker är) men där gick filmen bara på kvällen.
Så vi gick till centrum på förmiddagen och köpte godis och sedan körde morfar in oss till stan.
Vi gick över Hötorget  och där stannade vi och tittade på kläder innan bion och Robin fick en Newyork Rangerströja, det känns bra för vi har tittat på dom länge men inte hittat någon.

Filmen var otroligt bra och det är ett under att Leo orkade sitta i 3 timmar.
När filmen var slut ösregnade det så vi var lite blöta när vi kom till bilen.
När vi kom hem så var jag så sjukt trött så Micke köpte pizza på vägen hem och sedan ville Leo verkligen gå ut och åka rullskridskor och de gjorde vi och då piggnade jag till och vi hade jätte kul. 






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)