.

.

onsdag 24 juli 2019

Stranden

Det första Nelli sa när hon vaknade var, -När kommer mormor och morfar med sängen?
Jag ville gå till stranden men det ville inte Nelli för hon ville vara hemma och vänta på att mormor och morfar skulle komma med sängen, men så pratade jag med mormor och dom fick inte in sängen i sin bil så jag frågade Micke om han kunde åka förbi där efterjobbet och hämta den så då gick hon med på att gå till stranden.
När vi kom dit såg vi att Machella och Mio var där och badade så då satte vi oss med dom.
Men av någon anlednin vill Nelli inte alls bada så jag fick bada ensam hela dagen.
Mio älskar att bada men efter ett tag så började han och Nelli bygga i sanden och köra med hennes bilar.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)