.

.

onsdag 24 juli 2019

Första natten i egen säng

Micke åkte och hämtade Nellis säng efter jobbet och så bar vi upp den i vårt sovrum.
Enda stället den fick plats på just nu var i fotändan på min säng och jag frågade Nelli vart hon ville ha den och hon ville ha den där så det blev ju bra.
Efter middagen dammsög jag ur den och så bäddade vi sängen, Nelli ville göra det mesta själv.
Jag tog fram ett nytt underlakan ur förpackningen och fy fan vad det luktade, precis som fiskbilen sa Nelli.
När vi skulle lägga oss fick hon välja på svampbob eller läsa bok och hon valde läsa bok för hon ville ligga i sin säng.
Robin följde med upp och läste, sen gick jag med honom nerför att hämta något. Oftast somnar Nelli innan jag kommer upp igen så jag var riktigt nyfiken på om hon skulle somna själv så fort själv i nya sängen första kvällen, när jag kom upp sa hon mamma så jag trodde hon var vaken men så sa jag god natt till Leo och gick in till Nelli och då sov hon som en stock.

























vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)