.

.

tisdag 16 juli 2019

Västervik

Vi började dagen med att hoppa lite studsmatta som vanligt :) 
Sen gick jag och Nelli och diskade. Det är faktiskt jätte roligt att diska med henne. 
Sen när Micke och Leo kom åkte vi på ett mycke efterlängtat besök till Västervik och hälsade på min mormor min moster och sedan ut till mamma och pappa. 
Det var jätte kul att träffa mormor igen och hon verkade tycka att det var jätte kul att vi kom. 
Vi köpte en blomma som Nelli valde och den gillade hon. 
Sen höll Nelli igång så det blev aldrig tråkigt. 
Efter lite drygt en timme blev hon trött så då sa vi hej då. 
Det kändes så otroligt jobbigt att åka därifrån eftersom man vet att det kommer dröja så lång tid innan vi kommer träffas igen. 
Sen åkte vi in till min moster och morbror och det var lika trevligt. Dom är så otroligt trevliga men tillslut var vi tvungna att åka för Nelli gnällde och Leo ville åka och träffa Tuffs och det var redan sent på kvällen. 
Jag önskar att vi hade kunnat vara hos dom längre för det finns så mycket saker att titta på och det är mysigt att vara där. 









vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)