.

.

fredag 26 juli 2019

Bara hemma

Idag tänkte jag gå till stranden men så lät det så skönt att bara vara hemma.
Efter frukosten gick vi ner på baksidan och badade och Nelli åt lite lunch. För precis som alltid var det första hon sa när vi kom ner  Kan jag få lunch nu? så hon åt lite spagetti och köttfärssås i soffan där nere.
Både Robin och Leo kom ner och var med oss lite grann.
På eftermiddagen åkte Robin iväg med Micke. Sen kom Leo ner och härjade om att han ville gå och äta kebab på grillen och jag tycker att sånt är så svårt för varje gång han vill ha något att äta vill jag passa på och ge honom det men jag och Nelli höll på att skura golvet på altanen och klockan var halv fyra så det är för sent för lunch och för tidigt för middag. Leo härjade vidare och jag blev jätte arg men det slutade med att vi gick till centrum och handlade till middagen och Leo följde med oss och det var jätte trevligt.
Sen var hela kvällen supermysig. Leo fick välja film och han valde en natt på museet och så åt vi tacos eftersom det är fredag och kladdkaka till efterrätt. Nelli gillade filmen jätte mycket.
Efter filmen gick jag och Nelli ut med Tuffs och ….. gungade för ovanlighetens skull.
Det här var lätt den bästa kvällen på helasommarlovet för Leo gnällde inte om nånting. När vi kom hem med Tuffs stod Leo på balkongen och frågade om vi kunde åka rullskridskor och jag sa att det var för sent, då trodde jag att han skulle bli sur men det blev han inte utan när vi kom in var han glad och busade med Nelli.












vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)