.

.

lördag 29 juni 2019

Vallebyparken igen

Egentligen hade jag tänkt vara hemma med Robin idag för att Leo är borta på folkrace med Micke men så smsade Machella och frågade om barnen kunde leka och vi träffas nästintill aldrig så då gick jag och Nelli och träffade dom i Valleby parken.
Barn är så lustiga och hopplösa....
Mio frågade om han kunde leka med Nelli men när vi kom till parken blev han lite generad och sprang iväg, han leker betydligt vildare lekar än Nelli så vi lät det vara så men frågade lite då och då om de skulle göra något tillsammans och inte förrens efter ca 1,5 timme började dom leka. Nelli var lite konstig i parken idag. Hon kunde inte leka ensamen i en endasekund och varje gång Machella och jag började prata så antingen blev hon ledsen (inte som vanligt när hon storgråter) och stog och kramade mig hårt eller så började hon tjata om att viskulle gå in i något annat hus. Riktigt skumt hon har aldrig hållt på så förut när jag pratat med någon, visst kan hon lessna som allaandra barn när vuxna står och pratat men nu fick jag inte prata och det handlade inte om att hon var uttråkad heller eftersom hon älskar allt med den parken.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)