.

.

tisdag 18 juni 2019

Städdag

Idag när jag hade lämnat Nelli på dagis gick jag och Leo till vårdcentralen för jag orkade inte åka till akuten idag igen men där hade dom inga läkare så vi fick gå hem igen.
Så jag tog tag i klädkammaren, jag har velat det jätte länge för det är bara en enorm kaos där inne.
Det är lite moment 22, eftersom det är kaos i klädkammaren går det inte att lägga in lakan och handdukar där och därför växer berget med tvätt i badrummet. 
Vid tre var jag så fysiskt och psykiskt trött, mådde illa och hade världens huvudvärk, kanske för att det var bastu i sovrummet så jag gick ut och satte mig men det var lika varmt ut i skuggan. Då lite passande kom Robin och frågade om vi kunde se nån skräck film men vi kunde bara se en halv eftersom jag skulle hämta Nelli sen.
Men det var mysigt och kul.
Vi åt middag och såg på Smallfoot tillsammans på kvällen och till musiken till eftertexterna försökte Robin lära Nelli en fortnite dans.








vises





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)