.

.

tisdag 15 september 2020

¨Första dagen tillbaka i skolan

 I dag är det första dagen tillbaka i skolan för Nelli hon har varit hemma i en vecka och 3 dagar. Egentligen tänkte jag att hon skulle vara hemma idag också eftersom jag ändå är hemma och är sjuk men hon ville så gärna gå tillbaka till skolan så då fick hon göra det. Vi träffade en klasskompis till Nelli på ica igår och hon blev så glad att hon blev helt vild och busig så då tänkte jag att hon nog orkar vara i skolan.

Igår kväll när hon hade lagt sig sa hon att hon var så glad för att hon skulle gå till skolan i morgon så det kändes som om det var hennes födelsedag eller julafton i morgon.

Jag förstår henne faktiskt för jag längtar tillbaka till jobbet så himla mycket och är så bitter över att jag inte blir frisk fortare. 






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)