.

.

måndag 7 september 2020

Nu är alla sjuka

Ja så var alla sjuka. 
Robin är hemma från skolan, och i morse skulle Leo gå upp själv så jag och Nelli fick sova men 6.12 smsade han mig att han hade jätte ont i halsen och knappt kunde svälja. Jag sa åt honom att gå och lägga sig och sova igen. Sen sov han ända till 12.20.
Nelli vaknade vid 8 och ville gå upp, hon har verkligen ingen förmåga att somna om, hon frågade om hon fick gå upp och titta på paddan och jag sa ja och sen somnade jag lite till. Sen vaknade jag av att Cockie kvittrade, så Nelli hade nog tagit av handduken. Men det är bra så har de båda sällskap, Cockie har stått i vardagsrummet nu när vi har varit sjuka. 







Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)