.

.

tisdag 15 september 2020

Lycka kan inte köpas för pengar

 Jo den kan den visst det.

Jag har köpt massa lycka.


Bla vår Cockie, jag blir så glad varenda gång jag ser henne och hör henne kvittra.

Så fort vi kliver innanför ytterdörren hör vi henne kvittra, det är som om hon ropar hej när hon hör att vi kommer hem.

Och våran Tuffs, allt bus och alla pussar gör alla i familjen lyckliga och vi älskar alla att busa eller gosa med honom.

Sen kan man köpa materiell lycka också och den inte så dum den heller.
Den senaste veckan har det blivit mörkt inne så tidigt på kvällarna och jag har börjat tända alla lampor och lyktor och  helt ärligt blir jag lycklig av att titta på vackra saker.




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)