.

.

lördag 26 september 2020

Helg

Så skönt med lördag. Jag hann vakna före Nelli flera ggr i morse, jätte konstigt tycker jag för man vill ju sova så mycket som möjligt när man är sjuk så jag tycker att det är konstigt att jag vaknade första gången vid halv sex. Sen kan det ha varit för att regnet dånade utanför.
Nelli vaknade vid halv åtta så då gick vi upp och åt frukost, jag åt risgrynsgröt och hon åt pannkakor. Nu sitter hon på golvet och pysslar och jag har precis varit ute med tuffs mellan regnskurarna. 
Jag tycker att hur mycket vi än städar bort hennes saker så är det lika stökigt igen. Men hon vill inte ta bort sakerna för hon sitter där efter skolan och hela dagarna på helgerna och pysslar och leker men det är jobbigt att se röran. Men det är samtidigt bra att hon pysslar och leker. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)