.

.

onsdag 16 september 2020

Nellis kompis Agnes fyller år idag och hennes mamma frågade om Nelli ville komma dit och äta middag med dom men jag förstod inte att hon menade idag mör precis innan hade vi smsat om Nelli kunde komma på kalaset på Lördag så jag trodde hon menade om Nelli ville äta där på Lördag. Så det var inte förens jag var på väg och hämtade Nelli på fritids som jag fattade at hon menade idag.
Nelli blev jätte glad när jag berättade men ändå surade hon och betedde sig illa på vägen hem och jag frågade varför och hon svarade att hon var trött.
Sen började hon gråta och sa  att det var för att hon var så trött så hon inte visste om hon orkade gå till Agnes.
Vi kramades en stund och så sa jag att jag pratar med Agnes mamma och om du är trött får du bara gå hem tidigt.
Sen gick vi och handlade en present, bytte om och så gick hon iväg, men hon hade så kul att hon glömde bort att hon var trött.
Hon kom hem vid 18.20 och det blev alldeles lagom, hon tog det lugnt med paddan en stund innan vi gjorde oss i ordning och gick och la oss.


 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)