.

.

fredag 27 mars 2020

Idag var det så varmt att det var dags att ta fram vår mössa och finger vantar till Nelli. 
Jag jag kom hem från dagis träffade jag vår nya granne. Jag har varit så nervös för vad det var för några som flyttat in där. Våra förra grannar är dom trevligaste människor jag någonsin känt så det har kändes hemskt när dom flyttade. När man bor i radhus bor man så nära varann med balkongerna och baksidorna så det blir hemskt om det flyttar in några man inte gillar. Men vi kunde inte haft mer tur. Mamman var super trevlig och det visade sig att dom har 4 barn en flicka som är 4 år och en till flicka som är 8 år så då finns det två som Nelli kan leka med. 




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)