.

.

lördag 21 mars 2020

Lördags morgon

Känner mig inte sjuk men helt matt och orkeslös. 
Jag och Nelli vaknade vid 8. Känns för tidigt att gå upp klockan 8 en lördag men det är väl bra iof att inte ändra dygnsrytmen för mycket. Vid 8.30 kom Leo ner. Igår var jag lite orolig att även han hade blivit sjuk, han hade världens huvudvärk när han kom hem från skolan och låg i sängen hela eftermiddagen och kvällen och sa att han mådde dåligt. 
Men i morse verkade han må bra igen när han hade piggnat till och ätit några mackor, han orkade iaf jävlas oavbrutet med Nelli tills jag gick ut med Tuffs då gick han upp på sitt rum. 
Jag förstår faktiskt inte varför han beter sig på det här sätter. 
Det är så konstigt att han hela tiden måste hålla på med något mot Nelli tills hon börjar gråta eller skrika. Jag har frågat homom om det flera gånger varför och om det inte vore trevligare om vi bara kunde vara med varann och ha kul och mysigt ist men jag får bara konstiga svar. 
Nu är han på sitt rum, Robin sover och Nelli gick precis ner så jag har lagt mig i soffan och försöker vila så jag kan bli frisk. 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)