.

.

torsdag 19 mars 2020

sjuk


Jag blev rejält sjuk men tack vare Nelli fick jag sova till 8.45 i morse jag trodde inte mina ögon när hon vaknade och väckte mig. Hon sov i 13 timmar så hoppas inte hon också håller på att bli sjuk. 
Jag lämnade henne på dagis och gick hem och la mig i soffan, på eftermiddagen eskalerade huvudvärken, det var helt sinnessjuk jag hade så ont att jag började få panik men efter några Alvedon och ipren och ha sovit ett tag gick huvudvärken över så pass att jag kunde gå och hämta henne på dagis och efter middagen kändes det helt okej. Så då pysslade jag lite med Nelli, vi klistrade på omslagspapper på en skokartong så den blev fin. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)