.

.

torsdag 26 mars 2020

Uppe med tuppen

Jag vaknade jätte tidigt idag, konstigt för jag hade svårt att somna i går kväll. Vet inte om det är hela den här corona grejen, jag läste i går kväll att det hade dött 18personer i stockholm och då började jag tänka att är det vettigt att låta Robin och Leo gå till skolan?
Jag känner mig ändå ganska avskärmad eftersom jag har varit hemma i en vecka och varit sjuk, så jag har sluppit ducka när folk hostar och leta tecken på förkylning hos andra osv. Sen vet jag ju inte om jag har corona men om jag har det så var det isf en mild variant. Jag har mest en fruktansvärd huvudvärk, snorig, matt i kroppen och hosta men den brukar vara värst på morgonen och under dagen hostar jag bara nån enstaka gång.

Idag skiner solen genom ett tunnt lager av moln, men det känns ändå som sol och vår.
Genast när solen ligger på känner jag att jag måste tvätta fönsterna i vardagsrummet.
Så är det varje vår när solen ligger på, undra om jag inte har tvättat fönsterna sedan förra våren? Så kan det va....
Det bortersta fönstret ser helt sinnes sjukt ut. Hur kan det vara fullt av gigantiska fläckar mellan glasen?




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)