.

.

söndag 1 mars 2020

Junibacken

Jag fick ett infall i går kväll att jag och Nelli skulle åka till Junibacken. Vi har inte varit där på säkert ett år. Och i morse vaknade vi tidigt och det tar en timme att åka kommunalt dit så då passade det bra idag.
Eftersom jag inte har varit på T centrum på flera år så var bara det en upplevelse, och det var mycket enklare att komma till buss och spårvagn. 
Vi tittade på pippi teater 2 gånger och så åkte sagotåget men det var ingen hitt, Nelli blev jätte rädd och tyckte att det var läskigt. Sen lekte vi massor, åt köttbullar och lekte i Ture Sventon rummet och när vi gick förbi cafét stog det att det var semmeldagen, det hade jag glömt bort men nu blev det extra kul eftersom Ture Sventon älskar semlor. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)