.

.

lördag 21 mars 2020

Uppträdande.

Nelli är så rolig. I går hittade hon Robin och Leos gamla microfon i korgen med bandy klubbor tyvärr gick inte mikrofonen att använda eftersom den lilla metall pluppen man ska koppla in hade gått av men hon tyckte det var kul ändå.
Hon kom upp och frågade om jag ville komma på en föreställning sen och jag sa ja.
Efter ett tag kom hon upp med en biljett, där hon hade ritat sig själv och vad föreställningen hette under. Så himla bra ritat, man förstod direkt att det var hon som höll i en mikrofon och stod på en scen.
Efter middagen gick jag och Leo ner och tittade.
Hon är så duktig och påhittig och när Leo krånglade frågade hon om hon skulle ropa på vakterna....
Han ville sitta i hennes säng och titta men det vill hon inte men ändå måste han ställa frågan igen efter 2 minuter så hon blir arg på honom.( Fattar inte varför han måste hålla på hela tiden, det är inga stora eller dumma saker egentligen men eftersom han håller på hela tiden oavsett vad vi gör så tröttnar alla på honom och jag vet inte vad det går ut på, kanske uppmärksamhet men han har knappast brist på uppmärksamhet och det kan ju inte vara roligt heller när alla hela tiden är sura på honom )





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)