.

.

lördag 28 mars 2020

Idag har jag och Nelli varit ute och vårstädat, krattat otroligt massa löv, som driver mig till vansinne för dom är inte ens mina. Sen har vi kastat kattbajs som låg i rabatten (jag blir galen på att det är bajs i rabatten varje dag, det är så sjukt, jag har provat med vitpeppar, kaffe sump och nu grillpinnar överallt i rabatten så att det inte ska gå att sätta sig där och bajs men tydligen lyckas katten ändå).
Sen har jag fyllt på men ny jord, mamma och pappa var här med 5 säckar jord så nu kan jag fylla på i alla rabatter och blomlådor/krukor.
Känns bra att ha något att göra, jag är tillräckligt frisk för att göra något men jag kan inte gå och jobba förens jag är helt symptomfri. Och det känns bra också att vara ute i friska luften nu, men det var rejält kallt ute så efter några timmar frös jag och gick in.
♥️♥️
Nelli gick och lekte med grannen sen och blev kvar där på middag.
Robin ville att vi skulle äta räkor,ost och kex till middag så då gjorde vi det och eftersom Nelli inte var hemma så såg vi på skräck film till maten
Sen gick jag och hämtade Nelli.
Hon var så glad och hoppade och skrek när vi gick hem, att det var den bästa dagen i hennes liv 😃


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)